הטור היומי של TELESPORT

שלושה משחקים מעניינים מאוד מרכיבים את הטור היומי שלנו. בית"ר ירושלים מארחת את מכבי נתניה, וולבס פוגשת את ניוקאסל וקליארי מארחת את נאפולי

יום ראשון 15 ספטמבר 2024
מערכת TELESPORT
בית'ר ירושלים - מכבי נתניה - 1 (יחס 1.85)

אחרי שנמנעה לשחק בטדי במחזור הפתיחה של העונה, בית'ר ירושלים חוזרת למגרשה הביתי ותארח היום את מכבי נתניה. בית'ר ירושלים פתחה את העונה עם 3:2 לא קל מול אשדוד ובמחזור השני, רשמה כבר את ההפסד הראשון שלה העונה, 1:0 לעירוני טבריה, העולה החדשה. מכבי נתניה מנגד, רשמה שני הפסדים רצופים, 4:3 בחוץ מול בני ריינה ובבית, 2:0 למכבי חיפה. גם בגביע הטוטו, נתניה היתה רחוקה מלהרשים, כשבית'ר ירושלים דווקא שיחקה שם ממש טוב והשתיים אפילו נפגשו שם וסיימו בתיקו 1:1. נתניה תגיע לטדי בסגל דיי חסר. זלאטנוביץ, זערורה ובילו פצועים ולא ישחקו. בירושלים, סורו ערך אימון מלא, אך לא בטוח שהוא ישחק 90 דק'. מלבדו, בית'ר ירושלים בסגל מלא, כולל ירדן שועט וטימוטי מוזי. אחרי ההפסד הלא נעים לטבריה, בית'ר ירושלים, מול הקהל הביתי שלה, צפויה לנצח את המשחק. אני אסמן כאן 1, בליין של 1.85.

וולבס - ניוקאסל - 2 (יחס 1.90)

פתיחה חלשה של וולבס לעונה הזו, עם הפסדים לארסנל, 2:0 בחוץ ו-6:2 בבית מול צ'לסי. לאחר מכן היא גברה בגביע על ברנלי ואז הגיע תיקו בחוץ, מול נוטינגהאם. ניוקאסל נראית קצת יותר טוב ממנה, אבל עדיין לא ממש משכנעת. ניצחון במחזור הראשון מול סאותהמפטון, לצד תיקו בבורנמות, כשלאחר מכן בפנדלים, היא עברה בגביע את נוטינגהאם ובמחזור האחרון, גברה בבית 2:1 על טוטנהאם, במשחק לא פשוט. בעונה שעברה, 2:2 במגרשה של וולבס, שהובסה לאחר מכן בסיבוב השני, 3:0 בניוקאסל. למעשה, ניוקאסל ניצחה את וולבס בכל שלושת הפעמים האחרונות שהיא אירחה אותה, אך במשחקיה של ניוקאסל במגרשה של וולבס, היא לא ניצחה בשישה ביקורים רצופים. וולבס היום לאל גונזאלס, טרוארה וללא קליידזיץ' הפצועים. ניוקאסל מנגד, ללא ווילוק, לאסקלס, מילי, בוטמן וללא ווילסון הפצועים. גם קראפט בספק למשחק. על הנייר, ניוקאסל טובה יותר מוולבס ולמרות שהיא אמנם מנצחת בצורה לא משכנעת, אני חושב שהיום יגיע ניצחון נוסף שכזה, אולי גם הוא פחות משכנע, אבל עדיין, שלוש נקודות. וולבס בבית אולי לא פשוטה, בטח במפגשים מול ניוקאסל, אך ההגנה שלה כרגע נראית רע מאוד. אני אלך כאן עם ניוקאסל, בליין של 1.90.

קליארי - נאפולי - 2 (יחס 1.70)

מחזור רביעי באיטליה, מפגש בין קליארי שכרגע במקום ה-17 בטבלה, אל מול נאפולי שבמקום השישי. קליארי פתחה את העונה עם שתי תוצאות תיקו מול רומא ומול קומו בבית ובמשחק החוץ הראשון שלה לעונה הזו, הפסידה מול לצ'ה. נאפולי מנגד, פתחה הכי רע שאפשר, עם תבוסה 3:0 בורונה, אך לאחר כן היא תיקנה, עם שני ניצחונות בבית מול בולוניה ומול פארמה. במפגשים בין השתיים בעונה שעברה, ניצחון 2:1 של נאפולי בבית לצד תיקו בקליארי. אגב, נאפולי לא הפסידה לקליארי בחמש השנים האחרונות, אך היא ניצחה את קליארי בחוץ רק פעם אחת, במהלך שלושת הביקורים האחרונים שלה אצלה. שתי הקבוצות יגיעו למשחק היום בסגל מלא ואם צריך לבחור כאן קבוצה שתנצח את המשחק, אני אלך על נאפולי שנראית טוב יותר כרגע ועל הנייר, היא חזקה משמעותית מהמארחת. נאפולי מקווה לעונה קצת יותר טובה מזו שקדמה לה. 1.70 על האורחים.

תגובות

b

טלספורט בפייסבוק